O NAS

Jeszcze kilka lat temu nie myśleliśmy nawet, że będziemy mieli okazję stanąć oko w oko ze smokiem z Komodo, przedzierać się przez dżunglę na Borneo w poszukiwaniu orangutanów czy nurkować w głębinach oceanu. Teraz nie wyobrażamy sobie życia bez przygód i wrażeń.

To my, Kaja i Adrian, para która dzieli ze sobą największą pasję podróżowania. Obecnie mieszkamy w Anglii, a dzięki pracy tutaj możemy powoli spełniać swoje marzenia. Jednym z nich był nasz ślub, który odbył się na rajskiej plaży w Tajlandii.

Po kilku latach podróżowania po Europie zapragnęliśmy zobaczyć dalszy zakątek świata.   Po krótkim czasie staliśmy się szczęśliwymi posiadaczami biletów lotniczych na Indonezyjską wyspę Bali. To był ten niesamowity moment, kiedy zdaliśmy sobie sprawę, że świat stoi przed nami otworem. To wtedy zaczęła się nasza wielka przygoda, która trwa do dziś. Zawsze wędrujemy z szeroko otwartymi oczami, starając się zobaczyć i przeżyć jak najwięcej. Z każdego kolejnego wyjazdu wracamy bogatsi wewnętrznie w nowe doświadczenia, otwarci na ludzi i miejsca oraz z większym dystansem do samego siebie.  Uwielbiamy planować nowe podróże i nie żałujemy ani jednego funta na nie wydanych. Często stając przed dylematem kupienia czegoś nowego do domu czy biletu lotniczego, pada na to drugie, ale wiemy, że obojgu nam ta decyzja przyniesie większą radość. Kochamy odkrywać nowe miejsca, dziką przyrodę, wędrówki po dżungli, nowe smaki, zwiedzanie zabytków, poznawanie nowych ludzi, ich kultur, obyczajów oraz podwodny świat i nurkowanie.

Największe marzenie:  Bora Bora (Polinezja Francuska) i Wyspy Cooka

Życiowe plany: Podróże, podróże i jeszcze raz podróże. Planujemy któregoś dnia rzucić dotychczasowe życie, spakować plecaki i udać się w długą podróż z nadzieją odnalezienia naszego miejsca na ziemi 🙂 Przygotowując się do tego poszukujemy wszelkich informacji, będąc w podróży staramy się nawiązywać kontakty, oraz planujemy rozwijać naszą pasję nurkowania.

Założyliśmy tego bloga z myślą spisania wszystkich naszych przygód i przyszłych planów, aby stanowił dla nas pewną pamiątkę. Pragniemy podzielić się z wami naszymi doświadczeniami. Mamy nadzieję, że choć komuś z was przydadzą się nasze wpisy i relacje podczas planowania własnych wyjazdów. Chcielibyśmy usłyszeć wasze komentarze, podpowiedzi, wskazówki, podzielić się wrażeniami i poznać ludzi tak samo uzależnionych od podróży jak my 🙂